TheLifeWeKnow

Nu är det nya året här -

Publicerad 2013-01-01 01:07:00 i Allmänt

Nu ligger jag här i min säng efter att ha firat in det nya året, 2013. 
Det blev ett lugnt nyår i år, som förra året. 
Jag har alltid sagt att så som man spenderar nyår så kommer man spendera nya året. Jag hoppas att jag har så himla fel. 


2012 - Det var verkligen inte mitt år, vilket jag trodde att det skulle bli. 
Jag är verkligen missnöjd.
Jag har tappat det mesta av mig själv för livet har svikit mig, min kropp har svikit mig. 


Ikväll satt jag och skrev upp mina förväntningar inför 2013, det handlade om min kropp och om mitt sätt att se på mig. Jag hoppas på förändring. 


Annars har jag haft en riktigt trevlig nyårskväll. Är sjukskriven så kan inte åka någonstans men Maria och David kom hit och vi åt en god middag och spelade bingolotto, riktigt mysigt. Är glad över att jag har vänner som dom. 
 

Vad har Du för förväntningar på det nya året?
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela