TheLifeWeKnow

Dagen i bilder och ord.

Publicerad 2013-01-03 22:48:00 i Allmänt

  
 
 
 
 
 
 
 
Mysig dag med dom allra bästa. 
Linda kom hit med presenter(julklappar), födelsedagspresenterna är på väg sa hon. Låter mycket intressant tycker jag?
Jag fick även fina rosor av denna fina vän! 

Och inte långt efter kom Evelina och Maria hit, massa prat och mys resten av dagen. Blonderade mig, för jag kände att det behövdes en förändring även om den var ytterst liten. Gjorde manikyr och satt och tänkte ut hur vi skulle göra 2013 till ett annorlunda år, så mycket idéer!
Idag har jag lärt mig att jag har svårt för människor som inte skriver Stor bokstav när dom skriver i stora sammanhang, jag vet inte varför men jag har alltid tänkt på det. 

Och självklart kom alla hit för att provsmaka på min tårta. Maffig och mättande, så mycket finns det kvar!
Tack för en underbar dag, och för att ni piggade upp mitt halvdana humör.
 Nu är jag redo att fylla 23 och se vad det för med sig!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela