TheLifeWeKnow

En dag att njuta av

Publicerad 2013-01-10 14:01:00 i Allmänt

Idag vaknade jag klockan 7. 
Jag älskar att vara morgonpigg och vakna tidigt när jag har sovmorgon! 
Det är en sån härlig stund att sitta och dricka te, vilket jag har börjat göra vid köksbordet. Jag har alltid varit en "framför tvn-tjej", men nu det senaste har jag börjat älska attt sitta vid mitt köksbord. Mycket tack vare min vän Maria! 
Det är mysigt i mitt kök, att sitta framför datorn, skriva och bara koppla av. 

Runt klockan tio gick jag in till stan, en promenad på cirka en halvtimme. Kände att humöret var på topp så gick och mima med till min pepplista längs vägen! Fick köpt mig lite kokosfett inne i stan, något som jag har fått tips om att det är bra till det mesta. Har haft det i ansiktet dom senaste nätterna och min hud känns mycket fräshare! 
Sen körde jag lite på gymmet, började med att träna min bålstabilitet eftersom att jag är så svag i ryggen. 
Sen gick även body step som lunchklass, vilket jag hade tänkt att hoppa över för att jag inte ska gå för hårt på såhär i början. 
Men dumma mig som måste pusha mig hela tiden körde självklart på. Mycket energi hade jag, men kroppen sa emot. Kunde inte ta ut mig helt, men blev riktigt nöjd med mig själv!
Men tyvärr har kroppen nu fått lida så nu blir det vila i ett par dagar. 
 
 
Nu ska jag och min gelé-liknande kropp gå och ta en lång dusch och njuta utav resten av dagen så gott det går!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela