TheLifeWeKnow

Födelsedag nummer 23

Publicerad 2013-01-04 17:55:34 i Allmänt

Vilken bra dag jag har haft hittills! 


Snacka om att jag måste vara underbar när jag har vänner som mina. 
Blir typ tårögd så fort jag får ett grattis. Evelina har ringt och sjungt för mig TVÅ gånger, mycket vackert, inte alla som får det. 
Började dagen med att sätta mig på fel buss och åkte runt hela stan innan jag fick träffat Lisa, skulle gått på 16 men hamnade på 18? Hur lost får man vara? 
På vägen från bussen ringde Jossan och frågade vart jag var, kanske inte så smart att skicka sms med att jag ska ha öppet hus och sen är jag inte hemma...? Men iallafall, Jossan och Philip var på besök med fina blommor! 
Sen kom Jonas + Isolde. Underbara Isolde, hon är den sötaste ungen som finns! 

Brevpapper fick jag av familjen Hedström. Så nu ska Lisa äntligen börja svara på mitt brev! Cirka två månader sen, men bättre sent än aldrig. 
 
Robban och Bettina kom också på besök! Dom hade gjort ett första hjälpen-kit till mig inför vår Åre-resa. Med gasbindor, choklad, hudsalva, plåster och resorb. Allt som behövs! 
Och tårta har vi ätit, snart är den slut! Den är nog tyvärr inte så god som den ser ut.. Himlans söt, sockerkick! 


Sen fick jag äntligen städat! Isolde har väl tagit bort det mesta så som hon hasat runt på golvet.... Men nu är det rent! 
Snart kommer Evelina och Maria hit! Woho!

PS. Vad vuxen jag känner mig idag. DS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela