TheLifeWeKnow

Pernillas uppladdningslista 2013

Publicerad 2013-01-05 18:25:08 i Allmänt

Musiken som peppar mig inför 2013; 
 
Uppladdning 2013
 
Marina and the Diamonds - How to be a heartbreaker
Ellie Goulding - Anything could happen
Justin Bieber - Beauty and a beat
Bruno Mars - Locked out of heaven
Olly Murs - Troublemaker
OneRepublic - Feel again
Robbie Williams - Candy
Calvin Harris ft. Florence Welch -Sweet nothing
Chris Brown - Don't wake me up
Conor Maynard ft. Ne-Yo - Turn around
Darin - En apa som liknar dig
 
När du ska diska eller städa sätt då i hörlurarna i öronen och känn peppen! DANSA! 

- Pernilla, jag tror alltid att du sjunger på en annan låt, men när jag ska sjunga med då kommer jag inte in i rätt låt. 
- Jag hör melodin i mitt huvud, även om det inte låter som låten när jag sjunger det. Du skulle vart här uppe i mitt huvud, det är väldigt speciellt. 
- Om inte annat så är det nog roligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela