TheLifeWeKnow

Framtiden

Publicerad 2013-01-13 10:44:00 i Allmänt

Tänker ni mycket på framtiden? 

- Det gör jag. Det rätta svaret är väl egentligen att "jag lever i nuet", men jag har lite svårt för det. Vet ej varför?
Jag har ingen aning om vart jag är, vad jag gör om 5 år. 
Det är la ändå lite spännande att inte ha någon jävla aning, men jag skulle vilja ha någon idé i huvudet om vem jag kommer att vilja vara. Så att jag har något att jobba mot. 

Jag har inga större drömmar just nu. Jag tror att prio ett är att jag ska få en frisk kropp, det är viktigast för mig just nu. Så det kanske är ett mål ändå? Jag måste väl jobba på något sätt för att komma dit. 
Så med det sagt så ska jag ge mig ut på en promenad in till stan för att få lite frisk luft i lungorna och kanske köpa mig något fint till hemmet?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela