TheLifeWeKnow

Det är inte som det ska vara

Publicerad 2013-01-07 13:32:16 i Allmänt

Nu tänker jag vara lite bitter. 
Så ni som inte är mina vänner, eller ni som helt enkelt inte bryr er kan sluta läsa Nu. 

Jag är vanligtvis en väldigt pigg och uppåt tjej, så när jag är ledsen eller nedstämd så får jag alltid frågan; 
Är du sur?
Svar; Nej.. Alla kan vara ledsna ibland! Låt oss vara det!

Jag har blivit en riktig bitterfitta det senaste, en riktig Bitter Fitta. 
Jag har en sådan konstig känsla i kroppen, som att jag inte hör hemma i den. Jag har ont överallt, jag är irriterad mesta dels av tiden, på allt och alla. Och sen går det ut över fel personer, Så jag till er som detta må kan hända; Förlåt i förväg. 
Jag känner mig som en åttioårig gammal kärring, trotts att jag bara är 23. 23 år gammal! Livet ska leka nu, men jag vet inte längre hur man leker! Jag klagar, klagar och klagar.. Till och med jag börjar bli trött på mig själv.
Har ni någonsin haft den här känslan?

Jag behöver ändra mitt tankesätt, men vet inte hur! TIPS?! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela