TheLifeWeKnow

A little pitty-party

Publicerad 2012-01-24 18:36:07 i Allmänt

Idag vaknade jag självmant klockan 06:30 och kände att förkylningen fortfarande satt kvar i mig. Dunkande huvud och värk från nacken ner till svanskotan så försökte duscha bort värken lite.

Sen när jag låg i soffan tänkte jag; Jobbet eller inte? Tycka synd om mig själv eller inte? Så jag bestämde mig för att gå till jobbet, i och med att vi hade möte så kunde jag ju gå hem om jag kände mig sämre senare på dagen. Jag klarade hela dagen. Och vet ni vad?
Jag lärde mig att jag mår mycket bättre när jag umgås med människor som får mig att må bra och som jag blir glad utav.
Jag har en hel del sådana människor på jobbet, och det är jag tacksam för. Människor som får mig att inse att jag är Skit bra som jag är och som får mig att skratta.
Det är nog inte alla som har den lyckan.
Det lärde jag mig idag.

Kommentarer

Postat av: Aryel

Publicerad 2012-01-24 18:45:35

Underbara älskade dotter! Vilken fin blogg du fixat till! Ser fram emot att följa dig! <3

Postat av: Liv

Publicerad 2012-01-24 19:33:33

Helt rätt inställning! Jag gillar ditt uttryck av tacksamhet!



Kommer att följa dig!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela