TheLifeWeKnow

Lite Julia Roberts möter bonne.

Publicerad 2012-01-26 14:49:22 i Allmänt

Igår fick jag ett paket på posten av min härliga mamma. En söt lite skjorta hade hon köpt till sig själv som ej passa! Jag sa att det var lite Julia Roberts möter bonne över den. Ni vet, lite Runaway bride med cowboyhatten på? Nu måste jag köpa mig en sådan hatt också..
Idag var jag ledig efter 7 dagars jobb, och vet ni vad jag gjorde då? Jo, jag gick till jobbet och spenderade nästan fyra timmar där.


Jag har en helt underbar kollega, som heter Laila, som sedan Augusti har legat hemma och varit sjuk och idag var hon och hälsade på. Myste och åt lite lunch, väldigt trevligt!
Hon är en kvinna som lyser som solen, hon har 40 grader runt sig hela tiden helt enkelt.
Jag tänker på dig ska du veta! Och jag hoppas att du snart är tillbaka till oss på heltid <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela