TheLifeWeKnow

Om alla vore som alla andra, hur skulle det då bli?

Publicerad 2012-01-25 22:15:59 i Allmänt

Idag har jag och min vän Linn hyrt tre filmer och mysat ner oss i soffan med en värmefilt. Problemet är att vi kan inte riktigt koncentrera oss på filmen vi ska kolla på för vi har så mycket att prata om.

Varför är det så att människor oftast ska jämföra sig med alla andra? Eller prata ner sig själva? Jag gör det.
Men hatar när mina vänner gör det och inte ser det jag ser. Varför är det så egentligen?
Jag kan bli förbannad när mina vänner gör det för enligt min är dom värda så mycket mer än vad dom själva inser!


Igår fällde jag en kommentar till en vän;
"Men jag är så värdelös på det här.."
Då utbrister han;
"Det är inte sexigt när man säger så!" (Skämtsamt)

Men hade han ändå inte en poäng?
Jag menar, när jag ger en komplimang till en människa.
"Va söt du är!"
"Njaaa... Jag vet inte."
- Då kan jag säga; "Säg tack. Ta emot det."
Det finns många människor som inte klarar av att säga tack just i det ögonblicket.

Jag tycker inte om när mina vänner pratar skit om sig själva.
Så därför ska inte jag göra det om mig.
För jag är grym, precis som jag är.



"Why are you trying so hard to fit in? When you're born to stand out.."

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela