TheLifeWeKnow

The enoying habbit.

Publicerad 2012-01-23 20:54:41 i Allmänt

De två senaste dagarna har jag bara varit irriterad. Jag kan inte riktigt förklara varför, men det är något som pågår inom mig.
Kanske är för att jag just nu ligger hemma i soffan med en förkylning på g? Vem Vet.

Saken är den att jag är inte typen som är irriterad. Eller jo, ibland lite smått kanske. Kanske. Lite. Men inte utan anledning. Jag konkar och pustar och suckar, puuh. Blir trött av att bara tänka på det. Så nu går jag och lägger mig och hoppas på en bättre dag imorgon!

Kommentarer

Postat av: Elin

Publicerad 2012-01-23 22:47:50

sv; Pernilla! Har du en ny blogg? O säger inget?! Shame on you. Haha jadu, de hade inte vart fy skam ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela