TheLifeWeKnow

-

Publicerad 2012-01-31 21:43:50 i Allmänt

Igår när jag gick till jobbet kände jag;
ÅH, va skönt det ska bli att få jobba! Roligt!


Hade legat hemma i två dagar med världens förkylning som förmodligen är på väg bort nu, hoppas jag!
Och det var nog bra att jag var hemma och inte gjorde någonting, för det fick mig att tröttna på att göra ingenting..

Det senaste har det känts som att jag bara sitter och väntar på att något ska hända. Jag vet inte riktigt vad, men något. Har varit trött, sliten, inte haft orken till att ta tag i saker och ting. Allt har bara varit tråkigt.

Men igår försvann den känslan helt plötsligt och det var så sköntt. Att bara kunna ge ett äkta leende till människorna runt omkring mig, det känndes som att det var så länge sen.
Imorse när jag började klockan halv 6 så hade jag så mycket energi att jag verkligen kunde känna när jag gjorde en människa glad av att bara le mot den och säga hej. Underbart.


Sen kom jag till kontoret och en arbetskamrat sa; Vad fräsch du ser ut Pernilla.
Och vet ni vad? Det gjorde jag. Jag gör det när jag mår såhär.
Det är såhär det ska vara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela